Известие

Collapse
No announcement yet.

ПАРНО АЛФА 164 2000 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ПАРНО АЛФА 164 2000 TS

    ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ ИМАМ ПРОБЛЕМ С МОЯТА КОЛИ4КА СМЕНИХ РАДИАТОР НА ПАРНОТО ТЕРМОСТАТ BEHR ,ДАТ4ИК НА ИЖЕКЦИОНА С КЛИМАТРОНИК САМ НИАМАМ ФЕРЕОН В СИСТЕМАТА И ПАК НИАМАМ НИКАКЖО ПАРНО СИЛНО ДУХА ПЕРКАТА НА ПАРНОТО НО НАИ МНОГО ДА ДУХА ХЛАДКО КОЛАТА СИ ЗАГРЕЖА НА 80Г. ВКЛУ4ВА ПЕРКАТА И ПАК НИАМАМ ПАРНО . МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ ВЕ4Е НИАМАМ СИЛИ. МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

  • #2
    Явно не се е обезвъздушила системата.Някъде из форума имаше обяснение как се объзвъздушава Т.С.,но не можех да я намеря. Колегата Дидо има опит в обезвъздушаването и предполагам,че ще те опъти.

    От жабката чува ли се нещо да щрака,пука,скърца като дадеш на контакт?
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #3
      И за да изключим проблем с клапата- преди смяната на термостата имаше ли парно колата?

      И ако е възможно да се пише с малки букви...
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #4
        НЕ ИМАШЕ ПРОБИТО РАДИАТОР4Е, И АЗ ГО СМЕНИХ С НОВО ДУХАШЕ ХЛАДКО ТОГАВА

        Comment


        • #5
          Искаш да кажеш,че още преди смяната е духало хладко?
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #6
            да духаше хладко ,ако е проблем с клапата ,как дая оправя каде се намира

            Comment


            • #7
              Сега за обезвъздушаването- на термостата маркучите са с винтови скоби, с изключение на една- тази на маркуча към парното. Пълниш казанчето на макс, с клещи охлабваш скобата, с едната ръка вадиш маркуча и го вдигаш нагоре (до нивото на водата в казана), с другата запушваш отвора на термостата. Ако има въздух в радиатора на парното, ще започне да излиза на балони от маркуча. След като потече само вода, бързо мушкаш маркуча обратно. Палиш, загряваш колата и гледаш дали и двата маркуча за парното са загрети хубаво- т. е. трябва да парят. А пък ако и сега си парят- значи имаш проблем с клапите.

              Ъп: ето и снимчица за какво иде реч.
              Last edited by didod; d.m.y г., 20:21.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                жабката чува се нещо да щрака,пука,скърца като дам на контакт. маи са клапите ра4но можели да я оправя.мерси предварително.а и термостата на 80г. като вдигне вклу4ва перката това нормално лие.
                Last edited by shami79; d.m.y г., 16:31.

                Comment


                • #9
                  При мен тръгва перка почти на 90 по уреда. За клапите Боби ще каже- той ги ръчка постоянно.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #10
                    много ште се радвам да ми кажете как да си оправя клапите,а можели да не работи парното заштото нямам фереон в системата нали сам с климатроник ,като си наглася градусите и тогава да изклю4ва климатроника. незнам кажете ,какво да правя .

                    Comment


                    • #11
                      Фреона има отношение само за охлаждането. За клапата - проблема не е в клапата, а в моторчето. Отваряш жабката, в левия и край има квадратно капаче, с отвертка го махаш. Като погледнеш вътре ще видиш моторчето и края на клапата прикрепена към него. Откачаш клапата от моторчето и връзваш свинска опашка. Като дръпнеш към теб - топло, буташ до край навътре - студено (на старата карах така доста време). Като дадеш на контакт моторчето винаги се завърта и за това е добре да откачиш клапата и да действаш ръчно. Проблема, е че зъбните колела на моторчето са пластмасови и се износват. Ново е към 300 лв. иначе бате Боби имаше техника за ремнта му.
                      Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                      Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                      Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                      Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                      Comment


                      • #12
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=11700&page=2

                        Ето снимки как става процедурата,къде се намира въпросното редукторче и жилото.

                        Преди да започнеш този ремонт си намираш някой и почвате една малка процедура.
                        Даваш на контакт и някой да цъка на температурата до Hi и после до LO,а ти гледаш другия край на жилото дали се движи от единия край до другия.На снимката съм посочил къде да търсиш жилото.

                        П.П. направи си желаните градуси,натисни Auto след това Econ и си карай така асвен ако не искаш са ди смениш силата и посоката на духане.
                        Attached Files
                        Last edited by Boby; d.m.y г., 21:21.
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment


                        • #13
                          благодаря ти много днес ште го направя,макар 4е мърдах клапата ра4но през мотора и пак духаше студено .ште пиша пак мерси много

                          Comment


                          • #14
                            напражих го тожа ,но пак ми духа хладко какво стажа с таз кола .какжо да пражя по на там
                            колега

                            Comment


                            • #15
                              Какво си направил? Провери ли дали се движи жилото както ти казах?
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment

                              Working...
                              X